Ćwiczenie mięśni Kegla dla mężczyzn – korzyści

0 Comments

Mężczyźni, którzy ćwiczą mięśnie Kegla, mogą cieszyć się ze znacznie intensywniejszych doznań w trakcie intymnych zbliżeń ze swoimi partnerkami, a ich orgazmy są o wiele potężniejsze. Dodatkowym atutem regularnego ćwiczenia mięśni Kegla jest ochrona przed różnymi schorzeniami.

Niektórzy panowie uważają, że ćwiczenia mięśni Kegla powinny wykonywać wyłącznie kobiety. To mit. Korzyści wynikających z ćwiczenia tych mięśni przez mężczyzn jest naprawdę mnóstwo. W niniejszym artykule wyjaśniamy, dlaczego mężczyźni powinni ćwiczyć regularnie mięśnie Kegla. Zapraszamy do wnikliwej lektury. 

Ćwiczenia mięśni Kegla – dlaczego warto?

Mięśnie Kegla, zamiennie mięśnie dna miednicy, to określenie dla mięśni łonowo-guzicznych, które znajdują się między kością ogonową a kością łonową, czyli między końcowym odcinkiem kręgosłupa.

Włókna mięśni Kegla u mężczyzn sięgają aż do gruczołu krokowego. W zasadzie oplatają całą podstawę penisa przy cewce moczowej.

Na temat mięśni Kegla mówi się zazwyczaj w przypadku kobiet. Wytrenowane mięśnie Kegla w przypadku kobiet ułatwiają porób, skracają czas połogu oraz chronią przed nacięciem krocza.

Dodatkowo, dobrze wyćwiczone mięśnie Kegla u kobiet zabezpieczają przed wieloma nieprzyjemnymi dolegliwościami takimi jak nietrzymanie moczu oraz wypadanie pochwy. Przede wszystkim wpływają na poprawę odczuwanych przez panie oraz ich partnerów doznań seksualnych.

Nie wszyscy zdają sobie jednak z tego sprawę, że mięśnie Kegla mają również mężczyźni i też powinni je regularnie ćwiczyć.

Po co mężczyźni powinni ćwiczyć mięśnie Kegla?

Wielu mężczyzn lekceważąco podchodzi do kwestia ćwiczeń mięśni Kegla. Często dochodzi nawet do tego, że panowie ignorują niebezpieczne symptomy takie jak nietrzymanie moczu czy pogorszenie sprawności seksualnej.

Należy wiedzieć o tym, że wyćwiczone mięśnie Kegla pozwalają zapobiec tym oraz wielu innym nieprzyjemnym dolegliwościom. 

Jeżeli mężczyzna jest niezadowolony ze swojej sprawności seksualnej – nie może osiągać lub utrzymywać wzwodu, ma przedwczesny wytrysk czy pojawiło się u niego nietrzymanie moczu, wówczas powinien rozpocząć ćwiczenia mięśni Kegla jak najszybciej.

Im szybciej rozpocznie się je wykonywać, tym większa jest szansa na to, że problem zniknie samoistnie.

Liczba korzyści wynikających z systematycznego ćwiczenia mięśni Kegla przez mężczyzn jest naprawdę ogromna. Mowa tutaj na przykład o tym, że doznania odczuwane w trakcie seksu są znacznie lepsze, mężczyzna może kontrolować moment wytrysku, dlatego seks trwa znacznie dłużej. 

W wytrysku znajduje się znacznie więcej nasienia, dzięki czemu rośnie prawdopodobieństwo zajścia w ciążę. Dodatkowo, wytrenowane mięśnie Kegla pozwalają kontrolować oddawanie moczu oraz zabezpieczają przed różnymi, bardzo groźnymi schorzeniami prostaty.

Jak należy ćwiczyć mięśnie Kegla – najważniejsze porady i wskazówki

Zdecydowana większość mężczyzn skupia się przede wszystkim na swoich bicepsach czy brzuchu, a o mięśniach Kegla całkowicie zapominają. Należy pamiętać o tym, że zła kondycja mięśni Kegla może powodować wystąpienie wielu problemów, zwłaszcza w sferze intymnej.

Jak sprawdzić, gdzie są mięśnie Kegla? To proste. Wystarczy przypomnieć sobie uczucie, które ma miejsce w trakcie próby powstrzymania moczu. Wówczas odczuwa się właśnie mięśnie dna miednicy. Omawiane mięśnie można wyczuć palcem, są one zlokalizowane między moszną i odbytem. Mięśnie Kegla sprawiają, że w trakcie erekcji mężczyzna może poruszać swoim członkiem./

Na czym powinien polegać trening mięśni Kegla? To proste. Mięśnie Kegla należy na przemian zaciskać i rozluźniać. Należy to robić w sposób systematyczny. Jednocześnie należy kontrolować oddech. Mięśnie zaciska się w trakcie wydechu, zaś podczas wdechu trzeba je rozluźniać. Pierwsze rezultaty ćwiczeń pojawiają się po około 2-4 tygodniach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *